28 Şubat 2010 Pazar

Açık Öğretim ve Mesleki Açık Öğretim Lisesi sınav sonuçları

Açık Lise sınav sonuçlarını öğrenmeniz için gerekli açıklama aşağıda.
Ama esas haber, Ankara'lı Açık Lise öğrencilerine: Artık yeniden bir dershaneniz var: ARMA Ankara Açık Lise Dershanesi.


Açık Öğretim Lisesi sınavlarının sonuçları açıklandı. AÖL (Açık Öğretim Lisesi) Müdürlüğü sınav sonuçlarını sessiz sedasız http://www.aol.meb.gov.tr/ adresinden yayınladı. Aslında bir haftalık bir gecikme var, ama AOL yetkilileri de haklıdır; çünkü bu yıl aöl yeni kayıtlarının çokluğu sebebiyle, sınavlarda bir hafta ertelenmişti...


Sınav sonucunuzu öğrenmek için tıklayın...


1 yorum:

  1. AOL Açık öğretim lisesi sınav sonuçları açıklandı... 1. dönem bitti, bakalım 2. dönem nasıl olacak...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızla sesinizi duyurun!...