3 Şubat 2010 Çarşamba

Açık Öğretim Lisesi "Türkiye'nin Umudu"

Ankara'lı Açık Lise Öğrencilerine Müjde:
KR Ankara Açık Lise Dershanesi kayıtlarına devam ediyor.
* % 20 indirim Açık Öğretim Lisesi bazen kendi hataları, ama çoğu zamanda kendisi dışında gelişen olay ve koşulların sonucunda eğitimini örgün eğitim kurumlarında devam ettirememiş yüzbinlerce gencin umudu. Bugüne kadar yüzbinlercesini de hayata bağlamış, onlara sadece diploma değil, umut vermiş bir okul.

* Aylık 40 Liradan başlayan taksitle ödeme imkanı
* Açık Lise'nin tüm derslerini alma imkanı
* % 100 geçme garantisi (*)




Açık Öğretim Lisesinin bilindik anlamda bir okul olmadığı doğru; ama bu durum onun bir ekol olmasına engel değil.
Evet, Açık Öğretim Liseli gençlerin düzenli olarak gittikleri ve yüzyüze görüşme imkanı buldukları bir okulları, (fiziksel anlamda) bir mekanları yok. Ama Açık Öğretim Liseli gençlerin kendilerini ifade edebilecekleri ve sorunlarını paylaşıp tartışabilecekleri (sanal) ortamların sayısı günden güne artıyor.
Bu blogun amacı da, Açık Öğretimli Liselilerin diyalog kurabilecekleri bir ortam olmak, zamanla gelişmelerden haberdar olabilecekleri bir mail zinciri oluşturmak.


İnternette Açık Öğretim Liselilere özgü web siteleri:


- http://www.aciklise-dershanesi.com/ Ankara'da Açık Öğretim Lisesine özgü dershane: KR Açık Lise Dersanesi'nin sitesi.

Facebook'ta Açık Öğretim Lisesi:

- Açık Lise "Türkiye'nin Gururu" Açık Öğretim Lisesi grubu.

- Açık Öğretim Lisesi

- Açıköğretim Lisesi



Açık Öğretim Lisesi yeni kayıt yaptıracaklar için...

Açık Öğretim Lisesi - AOL ocak 2010 sınavları soru ve cevaplarını indirmek için

1 yorum:

  1. Açık Öğretim Liselilerin facebooktaki gruplarındaki üye saysısı bu kadar az mı gerçekten diyenler olabilir. Doğrusu o sayılar facebookta bu grupların ilk kurulduğu haftalardaki sayılardı, şimdi her grup üye sayısını katladığı gibi, yeni yeni açık öğretim lisesi konulu grupların kurulduğunu görüyoruz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızla sesinizi duyurun!...